Ett två tre kör!

Hey bro! Sitter @ the moment i mormor sköna soffa och ser nåt mindre bra program på tv. Egentligen är det kanske sovdags för mig, men med tanke på att jag trots allt sov till tolv idag känns det som en omöjlighet. Kanske går och möter lillebror "på byn", annars får jag gå och med våld försöka sluta mina blå.

Kom alltså till mormor ungefär 20.45 ikväll, endast för att kunna övningsköra till Umeå imorgon! Det gäller att ta vara på tillfällena om vi säger så. Sen ska jag även övningsköra hem till malå på tisdag, så det blir megamycket körning för mig nu inom den närmsta framtiden! Tjiho! Blir vråltaggad på körkortet nu när Jessika börjar närma sig både myndighet och körkort. Underbara tider!

Nåväl, nu beger jag mig ut på äventyr i Lövånger city! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0