YESTERDAY




Sådär. Precis vaknat upp efter en god natts sömn, aaaalldeles på egen hand. Jessika är i malå och jag är all alone in ze apartement. Inte helt fel faktiskt.

Igår hängde jag med Anna för första gången på lite drygt 2 veckor, eftersom hon befunnit sig på solsemester i viva la mexico! Men nu har den försvunna flickan återvänt hem till kalla gråa tråkiga Sverige och jag är NÖJD. Som ni ser på vår underbart vackra videoblogg stack vi på Hamnis igår och såg Night skies (AWESOME! Blivande groupie? Hm.) Det var grymt, och kvällen tog slut kring halv tolv- tolv nån gång. Skönt med en relativt tidig kväll trots alls. Hur som haver, när jag kom hem mös jag ner mig i sängen med en FET skål med popcorn och ett avsnitt The mentalist. Orkade varken popcornen eller avsnittet så jag somnade nån gång vid ett. Nu, 9 timmar senare, vaknar jag upp och är redo att möta dagens äventyr vilket blir - DISKA, välja kläder för ikväll och sticka till Lövånger! YEP, för ikväll vankas "utflyttningsparty" eller något liknande. Spännande, lika bra när man ändå inte har nåt annat för sig!

Nåväl nåväl, nu babblar jag på värre än gud vet vad. Nu är det dags att göra nåt med dagen! TJING!

Kommentarer
Postat av: Petter

Va? En Anna... Som är brun?!?!



I don't... Can't even... Wha... I don't even... Whaa...

2011-04-09 @ 14:02:17
Postat av: Anna

PHINA VI E! tyck om du

2011-04-09 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0