73 DAGAR KVAR

Godkväll ack så trogna läsare. Orkar egentligen inte skriva, men jag orkar i och för sig inte göra något annat heller, så bloggen kändes som prio 1 på "orkar inte men gör ändå"-listan. Jag vet, jag vet, jag ska inte överösa er med sådan kärlek, men jag kan inte rå för't. 

Jaja. Vad jag annars har gjort på min "Orkar ingenting"- tid är bland annat att torka fönster och fönsterbräde i sovrummet och ställt in mina nya blommor tillsammans med mina nya krukor. Se så effektiv man kan vara på en sån oeffektiv tid!  Att jag istället överrumplade köket med blommorna som stog i fönstret tidigare är en annan femma, det tar jag hand om en annan dag.

Well now, vad vill ni höra? Kan säga att imorgon ska jag hälsa på mormor @ sjukan igen och lämna lite prytlar och pinaler. Känner mig inte jättesugen med tanke på vilket skick hon befinner sig i, men man måste ställa upp för familjen. Det vet ni va? Att man måste ställa upp för familjen? För det måste man. Även om ens mormor ligger med cancer på sjukhuset för att strålbehandlas.
Efter att jag varit där ska jag nog bara hem och göra mig klar för kvällen, för då kommer Anna hit, och då ska vi äta middag tillsammans och sen ser det ut att bli klassfest. Känns superkul faktiskt, tro det eller ej, men jag har minsann saknat min klass över sommaren, även om den är aningen missanpassad och sannerligen fucked up!
Nu ska jag gå och fortsätta göra spännande saker på min "Orkar egentligen inte"-tid! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0