Nåt att hänga upp i julgranen kanske?

Godkväll, idag ser jag ut som en smällkaramell. Förlåt. Försökte vara fyndig. Men på riktigt, idag SER jag faktiskt ut som en smällkaramell. Har på mig mitt nyaste linne (Köpt igår. Fett ballt.) och mitt nyaste smink (Delvis köpt igår. Kommer i alla fall lägga ut en bild på min FETA ögonskuggepalett, yay, värmer mitt lilla flickhjärta) och mina nya knallrosa (Världens fulaste ord tror jag) sockar. Anna, haters gonna hate.
Lite annorlunda sådär, men för ungefär 6 månader sa jag till mig själv att jag baske mig skulle bli mer färgglad när vinterns kalla färger smygit sig på även mig. SÅ, idag kanske det var dags att ta tag i saken kände jag. Så blev det.

Kommentarer
Postat av: ellen

söt!

2011-08-10 @ 15:57:00
URL: http://verkligenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0