Smörkola vs Dumle

Hallå. Står just nu på jobbet (Sista dagen idag, woho! (Fast egentligen sista dagen i fredags. Jumpar in för Jessika bara, som den goda kamrat jag är)) och tar det lite lugnt och äter en kaka. Skönt att onsdagar inte brukar vara så hektiska. Chefen, aka mamma, är out of town idag vilket också drar ner det hektiska litegrann. ;)

I måndags och igår var jag i umeå, men bloggade ytterst lite. Kan ha berott på att det mest spännande som hände under den tiden var när jag jämförde ljus smörkola med Dumle på bussen på väg till Lövånger igen. För den som undrar vann Dumle, mycket godare. Hur som helst, idag är det som sagt jobb, och imorgon åker jag till Norsjö för att städa pappas hus innan vi får besök från Stockholm bland annat! Släng och fläng hela tiden, ingen rast och ingen vila! Men det är kul, blir så långsamt när man stannar för länge på samma ställe. Nåväl, back 2 work! Puss på er, PUSS SA JAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0