Varning för blod, känsliga tittare varnas

Just det! Kom på nu att jag tog en bild på min krigsskada i förrgår. Såg bedrövligt ut och var tvungen att sjukskrivas från mitt passionerade städande en stund (Tid för att skölja och ta på plåster)
Jag lyckades alltså skära mig på ett rakblad, väldigt oskyldigt och omedvetet. Genom en plastpåse dessutom. Blödde förskräckligt gjorde det också. Tur att jag hade mina plåster i säkert förvar i min lilla sjukhusgömma!
Så. Det var all action ni fick av mig idag, för nu ska jag - trumvirvel - STÄDA LITE TILL! As usual. Verkar aldrig ta slut i detta hushåll. Sen sticker jag till mamma och hjälper till med flytten. Se där! Nåväl, toodles så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0