Lookin good

Sådär, dagens alla måsten bortgjorda och jag har planterat mig själv i soffan för resten av dagen.
Nääääääääääää, men det skulle lätt kunna bli så om jag inte tar tag i mitt liv snarast.
Hade eventuellt tänkt diska lite, och kanske städa ifall jag orkar. (Läs, JAG ORKAR INTE.)

Nåväl, jag och Anna spenderade massa tid på coop idag. Jo, jag vet, det är coolt att hänga på coop osv. Nä men grejen var den att det var tusen minusgrader ute, och det uppskattades ej. Därför blev det häng där. Yay. Hann även ta ungefär 200 bilder idag. 160 st på kyrkan, 40 på mig och Anna. Illa, men vafan. Bjuder på två, på mig, för att jag är så himla snygg osv. Varsågoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0