Dagens plans

Äcklig fast fin, sjuk som ett svin!

Hej. Idag är det söndag. För det är det va? Alltså vilodagen. Detta tar jag på största allvar. Helt på riktigt, jag planerar att endast skifta mellan sängen och pianot idag, nothing else! Är sjuk och äcklig och vill mest bara gå i idé ett par dagar tills jag är frisk igen, men jag håller modet uppe och håller mig åtminstone vaken. Så, dagens stillasittande planer består av följande:

  • Ladda hem alla mina bilder som finns på nån internetlagringssajt.
  • Göra ett kollage av mina absolut finaste och mysigaste bilder och resumera mitt år.
  • Eventuellt städa bort lite av mina kläder som ligger över hela golvet dels så att Olof ryms när han kommer hem, och så att vi inte tappar bort nån kattunge mitt i all röra.
  • Lära mig Perpetuum Mobile på ze piano.

YEP, det är vad jag ska hålla på med idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0