Lackilack

Sitter här och målar naglarna och är tjejig med Jessika. Känner dock att sängen börjar locka förrädiskt mycket nu.

Måste. Låta. Lacket. Torka...

Hur som haver, idag har varit en lång dag! Inte så händelserik dock. Eller jo, rätt händelserik för att var jag. Men lite händelserik med tanke på längden. HUR SOM HELST, slutade musiken halv tolv, efter 3 timmars rep ba. CHILL. Stack till Anna en sväng, sen lunch med Jessika @ Carlings, i det lillalillalilla personalrummet med ett bord och två pallar. Sen gick jag och köpte en födelsedagspresent till min lillebror som fyller år på söndag, och så en liten present till mig och Jessika - boken "Alla får ligga". Kände att vi kan behöva en sån bok jag och hon... Nä, boken var faktiskt på rea på mitt älskade Lagerhaus, och både jag och hon har varit sugna på den länge nu så jag slog till. Lite lyx i vardagen! Sen gick jag hem, chillade ett tag, sjöng och sånt, sen gick jag tillbaka till stan för att möta Jessika igen och springa lite ärenden. Sen åkte vi hem, handlade, Jessika lagade mat och jag panikgjorde ett grupparbete med Anna över skype. Sen åt vi, klockan kvart i nio, och sen gjorde vi tacochips och dip och målade naglarna. Så. Phew. Men dagen har varit mysig. Myyyys. Nu ska jag sova en god natts sömn och bereda mig på no mercy från Johnny imorgon eftermiddag. Woho.


Förresten så ska Jessika tatuera sig på torsdag! WISH HER LUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0