MAKES NO SENSE

Precis som jag lovat har jag bloggat aslite under lovet, och jag kan säga att jag har no regrets! När lovet sen är över har jag däremot tänkt komma tillbaka med full power med mål "Årets blogg" blogawards 2011! Sounds good, huh?

Vi ser ju hur det går med den saken.

Däremot, nåt som är kul/bra/nytt/spännande är att jag gjort en "utmaning" på fejjan. Ni vet den där "Om x antal gillar den här ska jag göra x antal situps/armhävningar/whatever u wanna do fram till sommarlovet". Sounds familiar? Well, I made one. För mig blir det alltså 50 situps om dagen fram till sommarlovet. Har ju som sagt satsat på att bli beach babe 2011 så det är väl bara att jag står mitt kast. Har hittills legat liiiiite på latsidan, men jag kan trots det säga att jag har träningsvärk i magen. Bra muskelmassa? Tveksamt.

Och för att avsluta detta inlägg på ett väldigt fumligt och osammanhängande sätt bjuder jag på en bild från längesen. Alltså, länge sen. Länge. Eller okej. typ 3 år, men jag är bara 17 bast så 3 år är en halv livstid. Eller i alla fall nästan en femtedel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0