Städtant Rut Morén till er tjänst

YES, då tar vi tag i den fortfarande ouppackade packningen som skulle ha packats upp för 1.5 vecka sen! Hoppas att packningen går fort att undanpacka och hoppas senare att jag känner mig packad av glädje över mina packnings-achievements.

Nej, nu spårar jag ur. Ska i alla fall städa undan för jag kan nästan inte bo här längre. Wish me luck!

Ps. Bild nr. 2 visar den grad av entusiasm jag ligger på just nu. Bara så ni vet.
Ps2. Entusiasmen ligger alltså på 0,1 för den som inte förstår. Det enda som glädjer mig lite över den här städningen är att jag äntligen får ställa upp min orkidé i fönstret. Yay!

Kommentarer
Postat av: Sandra

om du någonsin flyttar ur din lägenhet har jag första tjing !

2011-07-20 @ 22:28:22
URL: http://sandrastenberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0