Tröttare än döden

Hej. Är alldeles för trött för att skriva men jag trotsar och skriver ändå. Måste ändå hålla mig sysselsatt tills mina sysslor drar igång igen. Har två achievements kvar för dagen, 1: klippa lillebror och 2: se I rymden finns inga känslor. Den sista är viktig, riktigt viktig.
Om ni undrar vad bilden har att göra med nånting tänkte jag meddela att jag är ungefär lika trött som Jessikas nacke var efter Where the action is. SKÖNT TRÖTT NACKE, ja. Rejält fräsch. Räkan.
Annars så har jag avklarat workday numero 2. Känns som att jag inte är den enda som sagt så idag/igår/hela sommaren. Spelar ingen roll, ja bry me int. Känns i alla fall fett att vara på Lövångers blommor och jag tror att mina 3 veckor här kommer vara najs, rent arbetsmässigt i alla fall. Vet inte om Lövånger levererar speciellt mycket annat än mygg och familjehäng i övrigt. 

Hur som haver, för göra en mer ingående analys över min vistelse en annan gång, nu ska lillibro klippas! TJIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0