Det var en gång två tomater....

HEJ KOMPISAR!
Gästblogg ftw maaaan!  Nämen det är ju alltid kul att slippa Rut ett tag riiight? ingen som håller med? nähäpp.
Anywho, sambo Jessika som talar! just nu chillar vi och väntar på 2 gayiga män som är påväg hit med en förhoppningsvis bra film och ett förhoppningsvis glatt humör! vilket de såklart inte alltid är.
Om någon undrar har jag praktik imorrn, halvdag skola på fredag, SEN LOV! fruktansvärt jävla skönt! och det bästa är nästan att min moder skjutsar mig till lycksele när jag slutar, vilket betyder att JAG SLIPPER DEN FÖRBANNADE BUSSJÄVLEN! could not be better!
Hur som haver, som ni märker är jag ingen stark bloggare, hade inte precis tänkt satsa på en karriär men asså det här är fan illa. Jag bjuder på en gammal bild istället. Bara för att fylla ut! PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0