Mirror mirror on the wall

Känner att jag inte skrivit någonting här på senaste tiden. At all. Kanske borde uppdatera litegrann.

Såhär: På senaste har hänt lite allt möjligt. Rätt mycket faktiskt, endel saker värda att nämna i bloggen, endel inte. Jag har hunnit ha en massa roligt, uppleva mindre livskriser, gjort nya saker mm. Idag har jag däremot bestämt mig att ta tag i mitt liv och återgå till tidigare levnadsrutiner. Har fått leva ut diverse tonårsrebellkänslor nu, och känner att det är dags för nya tag. Hela tonårsgrejen är inte my cup of tea, om man säger så. Tror jag var född pensionär...

För tillfället sitter jag kvar ensam på skolan och försöker ta tag i lite eftersläntat skolarbete. Långsamt går det, om det ens går alls. Men det är tanken som räknas! Efter skolan ska jag hem, och förhoppningsvis ha en lugn kväll med eventuellt lite mer läxa, eller körkortsplugg, kanske en skön rulle och sen en tidig kväll. Låter det som nåt? Ja, för mig, pensionärsRut, gör det det! Kung.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0