Träningsvärk

God kväll allesammans! Idag har varit en annorlunda dag, men inte dålig för det. Har varit ledig hela dagen (Okej, var tydligen inte riktigt ledig, hade 40 mins lektion, men det visste inte jag så det går ändå.) Har hunnit med... INGENTING. Eller jo, att få det dåliga beskedet att mitt internet är dött på riktigt och att jag måste köpa ett ytt modem för upp emot tusen spänn. TUSN SPÄNN, fattarni??? Aja, det fixar sig alltid.

Imorgon har jag tråkigaste dagen på veckan med Ljudteknik (Död åt tengil) och Kultur&Idé-historia. Döööötrist. Men vad gör det om hundra år.

Nu - medan Jessika tittar på "99 saker att göra innan man dör" tänker jag sticka ut på en springtur i den läskiga sherwoodskogen. Kanske inte så jävla smart med tanke på dödshostan jag har, men en liten tröst är att jag hostar mindre när jag anstränger mig än när jag t.ex. ska sova. (Y) Jippikayay.
Nåväl. Update imorgon, när jag har internet @ school! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0