Uppe med tuppen!

GODMORGON VÄRLDEN! Jag har varit igång sen 06.00 imorse, och har hunnit med både det ena och det andra. Bland annat att starta en diskmaskin, diska undan övrig disk som blev över (Det blir mycket disk när man är 7 pers i samma hus) och städat undan nere i häbbret. KINDA GOOD, HUH? He gäll å va effektiv!

Övriga ärenden som står på schemat idag är:

  • Få upp Jessika
  • Städa undan resten, bland annat ute i sovstugan
  • Packa och fixa sig
  • Åka till malå
  • Gå på banken
  • Besöka farbror doktorn
  • Hinna med bussen

Rätt mycket för att vara torsdag, tycker jag. Eller, för att vara jag, rättare sagt. Hur som haver, nu ska jag fortsätta göra det jag gör, dvs. lyssna på musik och spela tetris! TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0