Byxlöse mannen

HEY PPLS! Sitter här i min soffa och chilledillar med Tim Timmerman som precis avlägsnade sina brallor. Fin karl!

Jessika har tagit med sig ett crew för att för första gången besöka 5ive, och jag kan meddela att mamman i mig kommer fram när hon är ute på äventyr utan mig. Jessika, nu tänker du på att inte tappa bort dig, du kan ringa mig alla tider på dygnet, jag kommer och hämtar dig på hojen om det behövs!

Annars tar jag och Timpa det lugge ikväll, så vi sitter hemma och käkar godis och popcorn. Som Tim sa, han har aldrig sett en kvinna proppa så mycket godis som jag. Finns ingen botten, här försvinner kilona från påsen och läggs på magan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0