Fredag den 13:e, OGABOGABOGAAA

Hello puddings! Fredag den 13:e idag och as usual har man inte märkt någon vidare skillnad alls motför andra dagar. Precis lika mycket otur idag som igår!

Nu befinner jag mig i morfars gröna fåtölj i Lövånger och bara känner lugnet i huset utan ljud. Alla har gått och lagt sig (Utom lillebror +1 som rallar ute på byn) och här sitter jag alldeles alldeles ensam och tar han om lite skolrelaterade grejer.

Vill passa på att skryta med att jag tog mig ut och sprang idag, trots att det var fredag kväll och jag hade ett (ack så försenat) påskägg framför mig på bordet som lockade något förfärligt! (Okej, ja, jag kan ha ätit några (många) godisar vilket förmodligen var anledningen till varför jag tog mig ut på en runda överhuvudtaget) (Många parenteser nu)

Sen har jag även övningskört. Och duschat och flätat håret. Och bestämt mig för att följa mamma på blomsteraffärn imorgon. Mhm, här blir det mycket gjort!

Nåväl, nu ska jag väl krypa till kojs så jag inte sover bort hela morgondagen. Skulle kännas förfärligt tragiskt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde sluta photoshoppa dig själv. Du ser bättre ut utan allt tillgjort.

2011-05-13 @ 23:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0