HOLY CRAP!

...Är vad jag sa när jag vaknade idag. Klockan var 15.00. ÄR DET ENS MÖJLIGT tänker ni. Ja, det är möjligt. Trodde aldrig att det skulle hända mig dock.. Ni vet, det är en sån där händelse där man bara säger "Nej, det där händer aldrig mig." Well, today it did... Känner lite sorg över dagen jag missat, men det tar vi igen i natt skulle jag tro! (Vända på dygnet är awesome. (Lögn))

Så, vad gör man när man varit vaken en timme och endast ätit en skål flingor och dragit upp persienner på hela dagen... JO, man hoppar in i duschen, fixar lite krubb och ser vad som händer sen! En stabil grund är allt som krävs för en lyckad dag!


Kommentarer
Postat av: Crackiiee

Jag skulle gärna velat sova så länge :)

2011-05-07 @ 16:13:12
URL: http://crackiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0