Klockan är morgon

HELLO! Klockan är WAY TOO LATE för mig att vara vaken, men vafan, jag bloggar endast för att visa min enorma lojalitet gentemot mina kära bloggläsare. (Låter som att jag är värsta Kenza- eller Emil-bloggaren. Lögn.)

Har however haft en trevlig kväll, trots feta jävla misstag i början av kvällen (Nej, jag och Jessika kommer INTE överens med umeås lokaltrafik) Ska trots det blir SJUKT skönt att krypa till kojs och bara sova i all oändlighet!

Fick förövrigt en kommentar på föregående inlägg angående mina bröst. Well, ja, mitt högra bröst kanske syns lite väl mycket, men jag kan försvara mig med att det inte finns mycket att se hur som helst! Så passa på, för det där är ungefär all there is to it! Woho! :) PUSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0