SOLEN SKINER

...och här sitter jag ensam och övergiven! Sambon spontanbestämde sig (Vet inte om det var så spontant, jag fick i alla fall inget veta förrän precis innan hon stack) för att sticka till Lycksele och här blev jag ensam kvar mitt i allt. Happ, blev ju lite tråkigt för min del, men det gäller att anpassa sig och gilla läget. Får väl njuta av den lilla ensamtid jag nu får. Minns faktiskt inte ens när jag var ensam sist, så det är kanske lika bra!

Så, vad ska jag göra nu medan jag är ensam då? Jo, först planerar jag att bara makea some tacos som blev över igår, ta av mig så mycket kläder som möjligt (Vilket inte blir så himla mycket när jag bor på nedervåningen. Grannar...) och sätta mig framför tvn och bara slö-glo. Bör(!) ta tag i läxan men jag kände att min motivation försvann lite med Jessika (Haha, är det ens möjligt? Nåväl, vi säger så) så det tar vi så småningom. (Lär få lida över att jag sa det där...) (DET BÖRJAR BLI MÅNGA PARENTESER NU, SKÄRP DIG RUT)

Ehm. Tack och hej leverpastej!

FÖRÖVRIGT så har jag min kapow-igaste tröja på mig idag med det shyssta budskapet "I'VE WAITED MY WHOLE LIFE FOR YOU". Soft!


Kommentarer
Postat av: Tinisflinis

AWESOME! ;)



Alltså med tanke på att badsäsongen närmar sig så helst juni, men går det absolut inte så kan jag säkert vänta till juli! Hahaha ditt sär, du läste alltså inte ens informationen om den?! ;) Det är storlek M, men passar storlek S! :D

2011-05-26 @ 12:10:18
URL: http://sockerprillans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0