HARD WORK WORK

Alltså kan bara alla som läser det här ge mig creds för hur duktig jag är? SNÄLLA??? Har alltså jobbat 5 dagar, och nu är det bara 1.5 dag kvar innan jag... HEPP HEPP, börjar om skolan..................................... Jaja.


Idag var jag i alla fall så duktig att jag stack ut och sprang. Kan meddela för dom som inte vet det att det ytterst sällan händer. Rättare sagt ALDRIG. Men idag var jag duktig och pallrade mitt lata arsle ut för att springa Selet runt. Duktig brutta. Men nu är jag mör och skör och har en äcklig odör. Nääää. Men dom två första var rätt i alla fall, för jag kom just ut ur duschen.


Nu ska jag hoppa isäng, tända mitt nyinförskaffade doftljus med doft av Blåklocka, som också kan användas som massageolja (MAGI) och bara njuuuuta av livet. Känns väl okej? Just det, imorgon är det uppstigning 08.00, gröt till frukost och BRA jobb fram till 14.30. DÅ är jag ledig i kanske 24 timmar, om jag har riktigt tur! Woop woop swag!

Kommentarer
Postat av: Angie

ger Rut creds för att hon är duktig

2012-04-15 @ 09:06:37
URL: http://twitter.com/angies_diary

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0