No vare trolit

Tja readers. Jag har en fråga till er... VARFÖR ÄR JAG VAKEN NU NÄR JAG ÄNDÅ ÄR SJUKANMÄLD?! Oh dear god. Blir så frustrerad. Det här är typ min ideal-tid för att vakna i vanliga fall (bortsett från när det är skola då.) för att hinna med saker under dagen. Jag vaknade med samma ambition idag, att hinna göra tuuuuuusen saker, fy fan vad skönt! Sen kom jag på att jag är sjuk... 

Nåväl. Nåt vettigt kan jag väl göra. Typ diska. Om Jessika fixar avloppet nån gång... Och fika. Och kanske sola. Och sen så har jag ju faktiskt en fika-dejt i eftermiddag. Det här blir nog eb bra dag trots allt. Up up and away!
Åhhhhhhh, vill ba kunna glassa sönder i solen idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0