VÄRT RUT

Bra Rutan, somna i soffan och sova until forever, dvs typ nu... Bra, att lite nonchalant bara ignorera de få saker du faktiskt hade på agendan och bara sova skiten ur dig. Like a rebel.


Skämt åsido så kändes det jävligt ovärt faktiskt, eftersom jag faktiskt hade tänkt göra nåt ikväll. Åtminstone typ gymma och duscha. Inte mycket begärt tyckte jag, men det tyckte jag tydligen ändå... However så sitter jag bara i soffan och ser Harry Potter på 4an nu. Tidigare idag såg jag Harry Potter på 6an. Synd bara att jag bara hunnit se snuttar så filmerna fortfarande inte makear nån sorts sense för mig. Men nån gång har Jessika tvingat mig att ha ett Harry Potter-maraton så jag fattar nåt. Helt ok.


Nåväl. Kanske man skulle ha kastat sig i duschen i alla fall så man inte känner sig helt jävla värdelös! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0