FEM ROLIGA FUNFACTS

Rutiga fun-facts:

1. Jag ÄLSKAR "killdofter". Min favoritdoft är nog duppeldusch, ni vet, schampoot/tvålen.
I övrigt bara killparfymer i allmänhet. HELT fantastiskt!

2. Jag är fruktansvärt trött i princip jämt. Börjar tro att jag lider av kronisk trötthetssyndrom eller nåt.

3. Jag älskar musik och har gått estetlinjen i tre år, men kan i princip ingenting om musik överhuvudtaget. Allt jag har är mitt gehör.

4. Jag älskar inredning! Skulle vara SJUKT ballt att jobba som inredare eller nåt liknande.

5. Jag är helt galen i färg. Har kommit på senare tid, men jag har insett hur otroligt peppad jag blir av att ha färg runtomkring mig. NAJS!
 

Kommentarer
Postat av: Crackiiee

Du är ju grym på piano!

Svar: Ja men det är ju bara pga mitt gehör! Ge mig ett notpapper and watch my face frown!
Rut

2012-08-03 @ 13:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0