Oh dear

Hej mina i snitt 9 kvarvarande läsare! Jag är alltså heeeelt värdelös på att blogga nu för tiden. Man önskar ju att veckan hade fler än sju dagar! Förstår inte hur jag kunde blogga så mycket som jag gjorde förut... Hade jag inget liv i Umeå? Tydligen inte. I Lövånger har jag det. Tydligen. Låter lite konstigt, men så är det! 

Hur som haver, vad gör jag egentligen i Lövånger tänker säkert ni. Jo, jag jobbar. Oooooch sover. Oooooch busar med grabbarna grus. Lite allt möjligt gör jag, men mest blir jag nog bjuden på mat. Tack Sunka, och övriga bjussare! Sen så chillar jag lite vid havet, promenerar lite med spotify i lurarna osv osv osv!

JAJA, nu ska jag dra en snabbsväng till Sunka och softa. Jobbar imorgon, kewl jewl. Nåväl. Catch you on the flipside! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0