Softar i solen

Har hittat min nya favoritplats här hemma, altanen/bron! Helt magiskt på eftermiddagarna.

Sitter i skrivande stund med ett glas Schweppes Tropical fusion och skissar lite på en brudbukett. Tänk vilka softa arbetsuppgifter man får ibland. Rita lite. Underbart.

Fick förövrigt nyss ett samtal om ändrade planer. Tanken var att Jessika och Melisa skulle komma hit imorgon, och vi skulle äta middag ute i naturen aka picknick, men nu helt plötsligt ändrades dom planerna och dom kommer redan ikväll! HUR BRA?! Synd bara att jag har dödens mensvärk, men det är inget några alvedon och lite värmekuddar kan bota. När man får sånt finbesök är det bara å bit ihop å håll igen!

Hm. Annars då? Not much. Jag har ätit surströmming två gånger på en vecka. Rekord för en sån som mig. Ooooch sen så var jag med älskade Linnéa i lördags. GULD!!! Eh jaja. På återseende kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0