Vaggvisa

 
Har precis lagt mig i sängen, (Eller soffan rättare sagt. Har insett att soffan är skönare. Plus att min säng inte är bäddad...) alldeles alldeles nyduschad. Känner en doft av DubbelDusch och mår bra. Och ja, jag använder DubbelDusch när jag duschar. När man är singel som jag och inte har en väldoftande karl springandes omkring mig hela tiden får man göra det bästa av situationen. 

Den här låten ovan är förresten mitt soundtrack för idag. Har sovit som ett barn, först 10 timmar i natt, sen en powernap på sisådär 3-4 timmar på eftermiddagen. Känner mig inte helt kry i kroppen (Kan det bero på en liten flicka vid namn Isabella måntro?) så jag kurerar mig på min fantastiska soffa. Tur för mig att jag inte har några planer i helgen, utom inventering. Då kan jag sova hur mycket jag vill. Det är bra. 

I övrigt rullar livet på förresten. För den som undrar. Jag knegar på som vanligt, går dock ner på halvtid nu så jag har lite tid att fördriva här i Lövånger. Men misströsta ej för jag har skaffat ett extrajobb, plus plugg. Så på mig går det ingen nöd. Jag har saker att göra upp till öronen. 

Har förresten en fråga till mina readers: Vad vill ni läsa om? Jag har funderat lite, och nu när jag inte längre bloggar dagligen kanske det blir lite hipp och happt att bara höra vad jag har gjort en dag en gång i månaden. Eller vad tycker ni? Kom med förslag, ge mig topics! 
 

Kommentarer
Postat av: Plutt

VIDEOBLOGGAR! :D För...att dina äger!
Mycket bilder är alltid awesume!!
Lite mer tankar om allt och inget.
Så, lite respons! :) <3

2012-09-01 @ 09:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0