EN SLEMMIG TORSK

Hej gott folk! Har precis avnjutit en middag som ej går till historien och nu ligger jag och slappar i min säng. Har haft en BRUTAL dag idag, minst sagt. Rätt kul, men mest brutal. Mor min lämnade mig ensam i affären idag för att själv dra till Arvidsjaur. Visst, tänkte jag, det är måndag, men vad jag glömde var att det här är sista veckan innan jul. FOLK ÄR SOM GALNA. Jag har i alla fall mest bara sprungit hit och dit mellan kunder idag och endast lyckats stryka kanske 3 av TUSEN uppgifter jag fick på min lista imorse. Hårt liv. Sen ringde jag ett samtal till Arbetsförmedlingen på eftermiddagen och där tappade jag livsgnistan och föll mot avgrunden. Sen dess har min dag bara gått utför, INGENTING bra har hänt sen dess. 

Eller jo förresten. Jag har lyssnat på låten nedan. Den gör mig glad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0