ALLA HJÄRTANS DAG

Har haft en MEGAMYSIG Alla hjärtans dag med min loverboy Jessika. Heeeeelt fantastisk. Blev överraskad när hon kom hem från skolan med choklad och wienerbröd, och så bestämde vi att vi skulle pula upp oss i soffan och se Dirty Dancing. SJUKT soft! Slutade med att vi satt i soffan och shakade ass medan vi sjöng Michael Jacksons "Don't stop 'til you get enough". Ingen dålig kväll med andra ord!
Så här mysigt hade vi gjort det, med tända ljus och allt. Nästan som en riktig date! Fett soft asså. 

Nåväl. Med detta sagt funderar jag på att gå och lägga mig. Eller i alla fall lägga mig på spikmattan. Har hunnit med mycket tid tillsammans med herr spikmatta på senaste faktiskt. Not bad! Somnar varje gång... <3 NÄ nu smälle, get ready mr spikmatta, I wanna be on top!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0