Hello mr Penguin, swaggin much?

Helluuu. Sittin on my samhällslektion and just chillin. Eller ja, rättare sagt har jag ju rast nu, så oroa er ej, ingen studietid till spillo här inte! Lyssnar på Lalehs nya album och bara myser. Tänkte passa på att blogga nu eftersom jag kanske inte kommer ha så mycket tid senare ikväll. You know why? Vi har en dubbeldejt på G! Eller ja, dejt och dejt. Vad kallar man sånt här nu för tiden? Vi ska i alla fall sticka iväg ett gäng, aka 4 personer, och se bio. Me + my bf och Jessika+1. Blir inte det lite som en dubbeldejt då? HEH, bra laddad tjej. Planen är att se Hamilton. Kommer säkert äga, och jag och Jessika kommer SÄKERT sitta och dreggla över herr Persbrandts vältränade body. Garanterat. Säkert boysen också för den delen! Vem gör inte liksom. I mean, look at that body!
Okej. Skämt åsido. Men jag måste erkänna att MickeP faktiskt är riktigt gubbsnygg. True story.
Hur som helst, sög ju att blogga utan bilder, men eftersom jag inte har Jessikas dator längre med webcam kan jag inte bjuda på nån sån lågkvalitets-crap, och att jag sedan har en lånedatorm, aka, computer-without-personality, kan jag endast bjuda på datorns standarspics. Så därför gör jag det. För er skull. Varsågoda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0