KLART Å BETART

Tjarå! Slängde precis i mig lite smaskigt studentkrubb och nu sitter jag bara och jäser i soffan. Planen för idag är att måla naglarna, sola, gymma och göra läxa. Rätt tjejiga saker märkte jag nu... Hm. Sån måste man ju också vara ibland!
Well. Finns inte mycket att säga mer än så egentligen. Har haft en riktig myyyyshelg med älsklingsJosef i Storuman, och nu är jag tillbaka i vardagen igen. Känns väl sisådär, men vad gör man. Har iallafall börjat planera lite inför bal och annat, och jag kan bara säga att jag är ute i GOD tid! Balen t.ex. Har nästan allt kirrat. Balklänning, bil, kavaljer, hela köret! Se på fan. Och inför studenten har jag haft studentmössan klar sedan månader tillbaka. Se där, jag är inte ute i sista minuten alla gånger faktiskt. Jisses. Nåväl, nu ska jag göra nåt vettigt! Off I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0