#Ledsen tjej

TJARÅ. Här ovan ser ni en ledsen tjej som blivit riktigt sjuk. DOG på väg till skolan idag, och när jag väl kom fram insåg jag att jag hade sånglektion på dirren. JAJA, vad gör man, kraxar och snorar tillsamans med läraren typ. Soft att det inte bara var jag som var sjuk! 

Anyhow. Ikväll kommer jag vara TRÅKIG MÄNNISKA och bara göra massa läxa typ, så därför har jag tagit mod till mig för att bjussa er på ännu en cover made by me. Okej, det är kanske inte så mycket för er skull, jag vet inte, jag kanske har 0 fans där ute i cyberspace, men mer för min egen skull. Kämpar mot scenskräcken som aldrig förr! Well. Videon kommer upp om en stund! Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0