OH DU PRODUKTIVA TORSDAG!

Jävlar vilken produktiv dag idag asså! HELT galet. Och jag som är sjuk och allt...
Nåväl, vaknade 09.30, helt ok utvilad. Steg upp, fikade, morgonskissade INTE = dödligt kissnödig. Ni kan ju tänka er. Skulle i alla fall springa till vårdscentralen och göra ett pissprov så jag kunde få meducin för min urinvägsinfektion nån gång. (Onödigt/äckligt vetande? DEAL WITH IT) Allt gick förvånansvärt snabbt, och på bara drygt en timme hann jag göra provet, få testresultaten, träffa två sköterskor och bli vidareskickad till en läkare och få receptet. WELL DONE VÅRDCENTRALEN! Mycket imponerande.
Efter detta stack jag i alla fall på apoteket, som ligger ungefär två långa steg från vårdcentralen och hämtade mitt recept. Bara för att  det är så himla kort sträcka mellan ställena hade mitt recept inte ens kommit in i apotekets databas än, så då sysselsatte jag mig med att handla lite grejer, bland annat en ny ansiktstvätt. BRA, för annars hade det aldrig blivit av. När jag sen fått ut mitt recept stack jag och solade solarium en stund, och sen handlade jag. Nu ska jag slänga i mig nån lunch och sen tvätta. Kul.. Men he måst göres. Sen hoppas jag att Jessika komm igång och gör scones och semlor också, men det kan man aldrig lita på... Nåväl! På återseende!

WOHO, nya piller i min pillersamling! I feel like a fucking drugie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0