S to the toruman

HEJ, för tillfället sitter jag i en soffan i Storuman tillsammans med the one and only Ludwig Mattsson. Har alltså en liten myshelg tillsammans med Josefs familia. Helt ok, slippa jobb nån helg! (Hehehehe hej mamma. I'm very greatful for mitt jobb!) Här har vi förövrigt dödens kyla och jag planerar inte att vandra många minuter på Storumans gator idag. Istället ska jag försöka lite affärsjuridik (wish me luck) eller ba chilla tungt. Skulle utan tvekan välja alternativ 2 om inte alternativ 1 var livsavgörande för mig... Urhghghghghg. Well now. Catch you on the flip side!

Kommentarer
Postat av: frida

Sv: De kommer från youtopia.se! :D

2012-02-04 @ 17:38:28
URL: http://fridaajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0