SOVA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN!

Alltså vad gör jag... Skulle sova tidigt, men vad blev det av det... Såg bland annat två avsnitt New Girl istället, grät floder av glädjetårar och lyssnade på min nya fling, Ai No Corrida av Quincy Jones. Jävlar vilken discodänga alltså! Nåväl. Har i alla fall haft en bra dag, så man ska inte klaga. Man kan inte sova bort hela sin ungdom heller! Och ändå, det enda jag har på schemat imorgon är väl egentligen att städa hos morfar, och sen ta mig tillbaka till Umeå och, tyvärr, gå tillbaka till vardagen än en gång... Så vad gör det om man har sovit lite för lite liksom! MEN, nu släcker jag dock mina blå. Sova bör man annars dör man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0