Vad fan gör jag...

Ahhhhhh, precis hemkommen från skolan, och nu står middadg på agendan. Som alla andra dagar i veckan när man kommer hem från skolan..... Kan vara Guds drygaste påfund. Middagen. Och lunchen också för den delen. Men frukosten, den hyllar jag. Men just middag och lunch. Och SPECIELLT middag. Jag menar, varför måste man komma på vad man ska äta till middag 365 dagar om året? Fast okej, det finns ju undantag. Typ julbordet på julafton och sånt där... But still! Ni hajar grejen. That's something that really grinds my gears! Kul referens eftersom jag precis såg Family Guy... Nåväl. Jag skriver i blindo här (Okej, inte blindo, jag ser vad jag skriver) och babblar på som aldrig förr. Men vad gör det, man lever bara en gång. Tack och hej leverpastej, snoret är gult och jag kastar det på dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0