MHM, det är dags nu?

Hey. Idag har jag dödat ett 5-timmarspass på jobbet som kändes som minst en vecka. Inget vettigt har jag gjort heller, ett par buketter, läst en tidning och käkat godis. Nåväl. Skönt att denna dag snart är över!
Just nu chillar jag förövrigt ENSAM i det stora huset i Lövånger. First timer faktiskt, bara jag och hunden. Rätt mysigt, och inte alls läskigt även om huset är mörkt överallt. Nåväl. Imorgon är jag TYP ledig. Shoppar och snittar lite blommor på eftermiddan, men sen är jag pretty much free. I lövånger... Mh, ni hör ju. Vad gör man liksom. Äter mat, går ut med hunden, sitter vid datorn... Mycket på agendan! Aja. Massa onödigt pladder nu. Kanske för att jag inte haft en "riktig" konversation på två dagar nu (AKA jag och Jessika vid matbordet som snackar memes, memories, internskämt...)
JAJA, nu orkar inte jag mer. Nu ska jag se en film och slockna i soffan tror jag. Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0