PÅ TSSDA, PÅ TSSDA, PÅ TSSDA

Ahapp, och idag har vi tisdag. Helt ok dag med tanke på att jag slutar efter lunch. Jag är däremot Mr Duktig Flicka och sitter med på Jessikas lektion och jobbar med ett historie-arbete. Duktigt värre. Om jag är riktigt duktig idag blir jag klar med den här uppgiften och kan gå vidare i livet vilket skulle kännas OTROLIGT skönt.
Nåväl. Ikväll är planen den att vi ska möblera om. Ja, egentligen var det ju tänkt att det skulle ha skett redan, i söndags närmare bestämt, men pga. diverse komplikationer (FIGHT, FIGHT,FIGHT) blev det uppskjutet. Hoppas verkligen det blir av idag då! Skulle kännas helt ok. Sen ska jag och Josef även agera painters och måla min lampfot. Äntligen. Guuuuu se fint he kom å bli! Sen då? Tidig kväll för att tagga universitetsbesök imorgon. Kanske dags att prioritera att komma i tid till skolan för en gångs skull då.. EHE. Note to Josef - låt mig ej snooza imorgon!!! Tack, och puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0