CHILLIN IN N-TOWN

Chillin like a villain!  Sitter i skrivande stund i pappas fåtölj och väntar på mat. Simpsons på tv, sol ute. Jag i mina nya kläder.

Ah just det. Spenderade lite mindre än en timme i stan (Skellefteå. Förlåt, gammal vana!) igår, bror och jag, medan vi väntade på bussen till Norsjö. Under den tiden hann jag shoppa världens bästa jeans och en tunika/skjorta/KNALLROSA TRANSPARENT GREJ, palla.. Ah. Och så fixade jag en ny bankdosa också. Fick förresten prata med en snygg kille på banken, det ägde. Jaja.

Kom fram till Norsjö och begav mig genast till min kusin för lite krubb. Det var najs. Det fanns vin. Idag har vi bara slöat, legat på soffan och spelat Mario Kart. Najs. 

Nu vill jag inget mer. Hejdå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0