MÄSSELIMÄSSA


Awwww shit vad längesen det hände nåt här, va! Jaja, jag har inte tänkt förklara mig utan jag kör på som vanligt ba! 


Så, what's up? Jag kom precis hem efter att ha varit på mässa i Munkviken. Och nej, då snackar vi inte mässa som i marknad och shit, jag menar mässa som i kristen mässa. Alltså i kyrkan. Ja, ni hajar grejen! Följde mest med för att få sjunga av mig lite... Om det är nåt jag har abstinens efter nu för tiden är det musik! ÅH HELIGA, inga instrument och ingen möjlighet att sjunga utom typ, på jobbet. Vilket jag iofs gör, typ står och nynnar i kassan när nån ska betala... Nåväl. Vad gör man inte liksom. 

Hur som haver, eftersom jag är så HIMLA ogudelig var mässan inte speciellt märkvärdig. Höll på att få ett skrattanfall i kyrkan, vilket kändes lite olägligt, så jag satt och knep, jääävlart säkert. Länge också... Inte lätt. Hur som helst knäppte jag lite bilder, mest för er skull, så ni får se nåt här på bloggen. Så, varsågoda allesammans, this one's for you! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0