SHE'S BACK ON TRACK! Bild å shit!!!






Heeeeej kära vänner! Det var ett tag sen ni fick se mig! Här är jag i alla fall, typ i skrivande stund. (Nej, jag står inte när jag bloggar, och speciellt inte sådär. Nån måtta får det vara, jag har faktiskt tagit en ergonomikurs!) Det här är alltså typ hur jag ser ut ALLA DAGAR i veckan. Helt allvarligt, jag tvättar inte ens kläder längre, eftersom jag inte använder några andra än de här. Och på tal om att tvätta kläder har jag nog inte tvättat mina byxor på flera veckor. Euw. Det är nog dags. Och på tal om euw har JAG inte duschat sen i lördags. Fattar ni? Lördags. DET är äckligt. Men jag har inte hunnit duscha sen dess. Och inte fan hann jag duscha ikväll heller... Nåväl. Livet är hårt när vardagen är hektisk. 

Eh. Ja. Jag vill inget mer. Snart kommer en update på hur köket ser ut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0