VILT LIV

Hej! Ett tag sen va. Men nu är jag back, lika tråkig som förut. Inga bilder eller dylikt, men hey, ni är vana nu.

Idag blir i alla fall min tredje dag av vilt festande. Jesus. Det märks att man börjar bli gammal! Men vad gör man inte när det är studentvecka liksom. Inte för att vi har hängt med klassen nånting överhuvudtaget, men ja. Den kallas ju så. 

Ikväll är min sista partarkväll innan studenten, vilket innebär att jag har två vilodagar på mig. Antingen kommer jag sova bort HELA dagarna, eller så kommer jag spåra ur och göra massa saker. Man vet aldrig med mig...

Eh. Ja. Jag har inte så mycket mer att säga. Eller jo, egentligen har jag JÄTTEMYCKET att säga men det orkar jag inte nu för jag är dödsbakis och väntar på att Jessika ska komma hem med godis till mig. Swag. Åh. NU ska jag powernapa så jag slipper dö i kväll. ADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0