BULLBAKARRUTAN



HEJ ALLA SPORTLOVSMÄNNISKOR! Och alla hard working ppl too. Och ni som är arbetslösa/arbetsbefriade. Och resten. Vad vet jag om vad jag har för läsare här liksom!



ANYWHO, satans effektiv dag idag. Har flängt omkring meste hele dan! Började med frulle och fix hos miss Felicia, aka kusin vitamin. Sen fördrev vi lite tid, drack bl.a lite te på norsjös vad jag vet enda fik. Träffade pappa, drog en FET shoppingrunda i Norsjö city. Fick bl.a min fader att införskaffa sig lite nya blommor, eftersom han tidigade ägde endast två halvpurkna bladväxter. Floristen i mig kom fram och jag gick mental på en av Norsjös blomsteraffärer där det blev 4 nya växter med krukor. Sen shoppade vi även lite annat, bland annat ingredienser till bullbak och jordgubbar! (Ja alltså inte på blomsteraffären då...) Så nu står vi båda i köket med varsin uppgift. Pappas: Att göra köttfärslimpa till middag. Jag: Att göra bullar. Helt ok. SÅ, nu tillbaka till mina sysslor, ingen rast och ingen vila!

Tack och hej leverpastej, bullar är goda att äta, OKEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0