MR PIGGALOT

Ungefär såhär pigg är jag! Im det inte framgår på bilden är jag alltså väldigt trött. Anledning: Stress. Så vad har jag gjort idag? Sprungit omkring som en galen Timon och ba spårat ur. Nämen jag har fixat och trixat inför mässan. Det är mycket på agendan nu. Sen kom vi hem och skulle snabbstäda innan vi fick besök av en lady som skulle kolla på lägenheten. Ingen rast och ingen vila, jäääävlar. Sen lagade vi mat och tvättade golvet till montern imorgon, sen hoppade jag i duschen och målade naglarna. Nu har jag inte så himla mycket kvar att göra faktiskt, utom att packa allt inför imorgon. Sen lägger jag mig, tiiiiidigt som fan för skjutsen imorgon kommer 07.30! Satan, nu bäre av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0