NI KAN KALLA MIG FUG

Jag skulle precis skriva in min emailadress för att logga in på min blogg och skrev av nån konstig anledning Fug. FUG. Hur fick jag Rut till Fug? Vet inte.

ANYWHO, nu har jag landat i lägenheten efter en dryg veckas frånvaro. Till min stora förvåning såg lägenheten ut som den gjorde när jag lämnade den, bortsett från att den enda blommande blomma jag äger har bruna blommor nu mer, och att på köksbordet låg en fet hög med post. Ja just det, anledningen till varför posten ligger på bordet och inte innanför dörren, där brevinkastet är, är för att vår hyresvärd Sverre entrar vår lägenhet när vi är borta. Ni vet, för att spola i toaletten och sånt där. Och för att ta in posten, uppenbarligen. Hyvens karl, helt klart, men inte fan kan jag säga att det känns mysigt att veta att nån varit i min lägenhet när jag inte varit här... AJA. Man ska väl ba tacka och bocka!
Hur som helst, när jag nu kom till Umeå med min femton kilo tunga väska fylld med smutstvätt och köttfärslimpa bestämde jag mig för att inte gå raka vägen hem, utan för att först gå en omväg till Ica för att hämta ut mitt paket som jag längtat så efter! Sagt och gjort, på en hal väg gick jag och min feta packning otroooooligt graciöst. Fram kom jag, och paketet fick jag hämta. Glad i hågen gick jag samma graciösa duckwalk hem, och slängde av mig all packning precis innanför dörren. Prio ett - öppna paket! Tjihu. Känslan. Blir som ett litet flickebarn på själveste födelsedan. Aja. Inuti paketet fanns i alla fall mina ack så efterlängtade vita, SVINFRÄSCHA Nike air. Ohhhh yeahhhh. Och en keps, som jag inte kunde motstå att köpa... Vet inte varför, jag fick nåt konstigt craving. Aja. Skorna var i alla fall viktigast. Och fy satan så fina dom är! Dör lite när jag tänker på dom. JA JUST DET, istället för att bara babbla om dom kan jag visa en bild istället. Eller tre. Se och njut osv.

Kommentarer
Postat av: frida

NÄ FYFAN VAD AVUNDSJUK JAG JUST BLEV! Dom är så gryyyyyymt snygga.

2012-03-11 @ 20:47:12
URL: http://fridaajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0