PÄRONDRÖM

Imorse var jag uppe 08.01. Jag känner hur ungdomen flugit ur mig och hur en ny, mogen människa skapats. Kan det vara jobbet? Kan det vara det faktum att jag slutar skolan om 3 månader? Kan det bara vara så att jag blivit gammal och medveten?
I vilket fall som helst måste jag säga att jag trivs. Det är rätt mysigt att sova tidigt på kvällarna, vakna tidigt på mornarna och faktiskt GÖRA saker. Idag till exempel. Frukost 9, och jag och Jessika lyxade till det med varsin Risifrutti. Smaken var, som ni ser nedan, och ovan för den delen, pärondröm, och jag måste säga att den inte smakar annat än sommar! MYCKET mysig Risifrutti. Hur som haver, nu har vi precis kommit tillbaka från en simtur. Jessika har bestämt sig för att ändra sitt liv och har börjat simma. Idag köpte vi varsitt månadskort. Satan, här ska brännas kalorier! Skämt åsido. För att ta igen kalorierna vi just bränt ska vi äta plättar med grädde och sylt till lunch. Pappa står i skrivande stund vid spisen och jag känner doften av plättar i hela huset. Tror fan sommaren är på G nu. I can feel it! I CAN FEEL IT!
Aja. Nu spårar jag ur. Nu ska jag byta av pappa och steka plättar en stund. Vad gör man inte för laget! HARE GÖTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0