PARTYHELGEN. not.

Så här ser jag ut just nu. Sitter i soffan med sambon och pappi och ser filmen Below. Kan meddela att den är liiiite läskig, och jag tittar bort då och då.
Hade tänkt säga "fint avslut på helgen" men jag kom på att min helg knappt har börjat än. Bara imorgon har vi TUSEN saker på agendan. Bada, äta plättar, handla på biltema och så vidare och så vidare och så vidare. Och sen, viktigast av allt, LALEH 19.30 @ Idun. Yaman. Så jääävla ballt!
Har i alla fall hittills haft en skön helg. Lite kaos, men mest skön. Åkte till lövånger igår för jobb idag. Tog med mig Jessika också, spdör ihppt som happt. Mycket mysigt var det i alla fall, och vädret idag har ju varit heeeeeeelt jävla underbart! Har ju lyft helgen NÅGOT. Fick sen skjuts tillbaka till Umeå med pappi och sen dess har vi mest bara ätit pizza och tagit det lugnt i soffan. Vilar upp oss för imorgon skulle jag gissa! Well. Blir nog en relativt tidig kväll ikväll om vi ska hinna med allt. Blir nog bara att se slutet på filkmen ohc sen ba krypa till kojs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0