SOULS A'FIRE

Okej, jag ska lugna mig med musiken nu... Men jag måste bara för förklara vilken enorm crush jag fått på den här karln. Han har liksom allt. Okej, inte allt... Men mycket! Han är aussie, SER framför allt extremt autraliensk ut. Han sjunger som en GUD, skriver sin egen musik (Rätt imponerande med tanke på att han varit med i Australienska Idol.) och skriver med FEEEELING. Mega. Och att han sen verkar vara typ världens charmiga människa gör inte min crush mindre. Jaja. Nog om detta, om jag känner mina läsare rätt är det nog inte en enda av er som läst hela det här inlägget. Än mindre kollat på videon. Tack och hej leverpastej, jag är kär men inte i dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0