Spårtlåv

Har haft en sån jävla grym dag idag ändå! Bra "start" på lovet (Okej, jag vet att lovet startade tidigare, men vafan. Party gills inte... Det är nu det riktiga livet börjar) och jag planerar att fortsätta i samma riktning. Idag har vi alltså hunnit med chill ute i solen, bad på badhuset, middag på pizzan och så lite häng i backen där jag bland annat hann bryta rumpan och skalla en skoter. Jisses, två pers på ett tefat = Döden! Men satan så kul! WOOP. Nåväl. Imorgon hade vi tänkt dra till backen, men eftersom min ekonomi ser ut lite sisådär just nu ser det nästan inte ut att bli av... Skulle kosta mig typ 400 spänn för en heldag om jag skulle hyra grejer och allt och då kände jag rent såhär: NÄ. Trotsig blir jag. Men vi får se om det blir nåt annat spännande, kanske längdskidor. Eller skoter. Eller bara chill. Vette tusan! Det blir vad det blir.
WELL nu ska jag stänga mina blå för jag är paj efter dagens bravader. Fruktansvärt trött, och fruktansvärt ont i rumpan. Får ligga på höger sida i natt för att inte vakna upp i tårar tror jag... Shit. AJA, tack och hej leverpastej, jag har ingen bild idag men det spelar väl ingen roll för dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0